Salta al contingut principal

Entrades

Fotos pel calendari de Nadal

Com es ja costum, en aquestes dates, la comissió de nadal està preparant el calendari que, com cada any, l'Ampa obsequia a tots els nens i nenes de l'escola per Nadal. E s demana al pares que, el proper dijous 24 novembre (de P3 a 1r) i divendres 25 de novembre (de 2n a 6e), els vostres nens i nenes, vinguin ben macos, per fer l e s fotos . Gr àcies per la vostre col ·laboració. Com issió de Nadal.      

La FaPaC dóna suport a la jornada de vaga 14N

La FaPaC dóna suport a la convocatòria de vaga general, dimecres 14 de novembre, una jornada de lluita i mobilització contra les retallades i per defensar el futur dels nostres fills. FaPaC, com a entitat integrant del MUCE i de la Plataforma Prou Retallades, juntament amb estudiants, sindicats, moviments de renovació... dóna suport a aquesta jornada de lluita i de mobilització prevista a tota Europa en contra de les polítiques de retallades i austeritat dictades per la Comissió Europea, el BCE i l’FMI de manera gens democràtica. Exigim un canvi de polítiques a Catalunya, Espanya i Europa. Aquesta és una vaga general laboral, però també social i de consum. Considereu les raons de la vaga perquè ens afecta a tothom. El futur dels nostres fills està a les nostres mans. Amb aquestes polítiques ens hi juguem el futur dels nostres fills i filles. 14 raons per fer vaga general el 14n: Atur desbocat: 900.000 persones sense feina a Catalunya i 100.000 llars sense ...

Menu novembre

La festa castanyera!

Com es ja una costum , l'últim dissabte del mes d'octubre, es va cel·lebrar la festa de la Castanyada per part de l'Ajuntament de l nostre m unicipi , la nostra escola hi va participar.  L'Ampa es va encarregar de portar tots els moniatos, que aquest any no eren pocs ( 165 moniatos) fins la plaça de l'Estruc, on es feia la mostra i la festa.  Finalment es va fer entrega dels obsequis, que  va proporcionar l'Ajuntament, a tots el participants de la mostra. Aquí teniu alguns moniatos disfreçats de la nostra escola.  Realment, una molt bona activitat per fer amb els nostres fills!!! Felicitats a tots, tant els pares com els fills!!

Assamble general de Socis 2012

ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS DE L’AMPA El passat dia 10 d’octubre, va tenir lloc a la biblioteca de l’escola, la Assemblea General del 2012. Aquest any va ser molt positiva per l’augment de la participació de socis. Com es va acordar es va anar seguint l’ordre del dia. L'expresidenta Caty Villanueva va llegir l’acte de l'assemblea de l’any anterior i va ser aprovada pels socis. Es van presentar i aprovar els comptes del passat curs i el pressupost pel nou. L’encarregada de la comissió de comptabilitat de l’Ampa, ens va fer entendre d’una manera clara i precisa els numeros de l’Ampa. També es va fer la renovació dels carrecs de la junta actual que, havent complert el seu mandat de dos anys, va ser rellevada per: Presidenta: Mayte Rodríguez Vicepresidenta: Paola Rodríguez Tesorera: Ana Fernández Secretaria: Mercè Sannicolás Com anteriorment s'ha mencionat , donem les gràcies a una trentena de socis que aquest any van assistir a l’Assemblea General i...

Menú Octubre