Tal i com vam informar en la nota anterior, durant el mes de maig (del 2 al 31) s’ha de fer efectiu el 2n pagament de la quota de reutilització de llibres d’Educació Primària (de 1r a 6è). Per poder socialitzar, també s’ha d’adjuntar el rebut de la quota de soci de l’AMPA corresponent al curs 2014/15.
La reutilització de
llibres, a més de donar una vida més llarga als llibres, comporta un estalvi
considerable a les famílies sòcies, de diners i de temps.
Us adjuntem el
llistat de preus del cost del llibres del curs 2013/14 que va proporcionar
l’editorial:
- 1r curs: 145,34€
- 2n curs: 131,85€
- 3r curs: 205,55€
- 4t curs: 202,02€
- 5è curs: 242,16€
- 6è curs: 247,32€
La quota de les famílies que han socialitzat
va ser de 80€ inclosos folres i agenda.
El projecte de
reutilització de llibres es pot garantir gràcies al treball conjunt que fa
l’Equip Directiu del Centre, la Comissió de Socialització de l’AMPA i la
col·laboració puntual d’altres mares i pares de l’escola. La Comissió inverteix
moltes hores per intentar tenir-ho tot a punt, i que el primer dia de classe
els alumnes disposin dels llibres, els folres i l’agenda. I, com és lògic, la
Junta de l’AMPA “treballa” per als seus socis.
La quota de soci de
l’AMPA és necessària per col·laborar amb les despeses que es generen (i més si
ara que les retallades han fet minvar considerablement les aportacions del
Departament d’Ensenyament) tals com: compra de material audiovisual
(ordinadors, canons de projecció, pantalles tàctils...) i el seu manteniment
(reparacions, bombetes...); cortines per les aules; material pel pati (baguls,
pilotes, carretons, galledes, pales...); materials pels serveis d’acollida
matinal, ludoteca; etc, etc.
*caixer Banc Sabadell,
codi 150000
2na quota Socialitació: 50€
*transferència al n.
00810060950001400448
Quota soci AMPA: 22€/ 1 alumne
30€/ 2 o més germans
al centre
*caixer Banc Sabadell,
codi 144461
*transferència n. 00810060900001398948
No oblideu posar nom i curs de l’alumne/s.
Dipositeu els reguards de pagament a la bústia de l’AMPA. Respecteu els
terminis. Per a qualsevol aclariment, suggeriments, dubtes, etc, podeu venir al
despatx en l’horari habitual.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada