ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS
19 de FEBRER de 2.016
ASSISTENTS:
Silvia
Calvo Solé, Paola Rodríguez, Sandra Molina, Montse Camps, Begoña Lemos, Montse
López, Ana Molina, Anna Montoya, Gemma Truyols, Edith Vilana, Pily Sánchez.
ORDRE DEL
DIA
1. Lectura i aprovació de
l'acta anterior 16/01/2016
2. Comentar els dos punts
tractats amb direcció el 25/01/2016
3. Valoració festa oberta
escola Carnestoltes
4. Valoració rua Carnestoltes del poble
4. Valoració rua Carnestoltes del poble
5. Temes varis menjador
6. Festa de Sant Jordi
7. Arbres pati
8. Portes Obertes 15 de març
6. Festa de Sant Jordi
7. Arbres pati
8. Portes Obertes 15 de març
9. Consell escolar 09/02/16
10. Pintura pati i despatx
11. Vacants comptable i colònies
10. Pintura pati i despatx
11. Vacants comptable i colònies
12. Socialització
13. Precs i preguntes
1. Lectura i aprovació
de l'acta anterior 16/01/2016
-
S'aprova l'acta de la reunió anterior.
2. Comentar els
dos punts tractats amb direcció el 25/01/2016
- S’informa que a la reunió es va comentar el projecte dels arbres i la direcció ens va informar de tots els actes prevists per la festa de Carnestoltes de l’escola
3. Valoració festa
oberta escola Carnestoltes
-
Coordinar entre escola i ampa la vestimenta,
el pentinat i maquillatge dels nens.
- La rua va està molt bé però per pròxims anys proposar que tots els cursos pugin a l’escenari per tal de que els nens puguin lluir una mica més les disfresses
- Proposar que la disfressa es faci a l’escola
dins de l’horari de plàstica/manualitat
4. Valoració
rua Carnestoltes del poble
-
Se’n fa una valoració molt positiva de la rua
del poble. Aquest any i per primera vegada a la història obsequien a una escola,
en aquest cas la nostra, amb el primer premi de 450€ durant dos anys
consecutius.
-
La comissió tenia un pressupost de 1.000€ dels
quals el resultat final es queda en una despesa de 265€. Gran feina, com
sempre, la que ha fet la comissió de Carnestoltes.
5. Temes varis
menjador
- S’informa de la compra d’un nou congelador (295€), d’un baül per guardar joguines (40€) i d’una nova aixeta (300€).
-
Es comenta també que tal i com s’ha comentat en
anteriors reunions, hi ha queixes vàries del monitoratge. Es proposa efectuar
una reunió amb caràcter d’urgència amb CECOC per comentar i arreglar aquestes
discrepàncies.
- Tot i que aquest any la festa de Sant Jordi és interna de l’escola, a partir de les 16.30h, l’AMPA organitzarà com cada any una festa. Hi haurà espectacle, manualitats, berenar i venda de roses.
- Es proposa també comentar a la direcció de l’escola d'invertir 300€ en llibres per les classes i biblioteca.
7. Arbres del
pati
- S’informa a tota la junta que l’AMPA i la direcció de l’escola van presentar el projecte de forma conjunta al consell escolar i es tirarà endavant al curs 2016-2017
- La direcció de l’escola demana valorar la
possibilitat de comprar unes taules de picnic, unes taules de pinpon i pintar
el taulell dels escacs al terra. Gemma presenta dues propostes de taules de
picnic i taules de pinpon i en queda aprovada una de cada per valor de 2.000€ cada
una. Respecte al joc dels escacs, queda pendent de
comentar amb direcció.
8. Portes obertes 15 de març
- Es comenta que els llibrets informatius ja estan en procés.
- Es pacten dos torns per donar la benvinguda a les
noves famílies:
15:00h Paola i Mar
16.30h Silvia, Edith, Montse López i Montse
Camps
9. Consell
escolar 09/02/2016
- Pendent Peyo en faci resum. Queda aplaçat el tema a la pròxima reunió.
- S’informa que s’ha comprat pintura per valor de 150€ per pintar jocs al pati de l’escola i renovar el despatx de l’AMPA, al llarg dels pròxims dies s’aniràn veient els resultats.
- S’ha obert una compte de l’AMPA a pintures
Parés per a futures compres.
11. Vacants
comptable i colònies
- S’acorda efectuar un comunicat a totes les familíes demanant la col·laboració i participació per poder cubrir aquestes dues vacants urgents: comptable i membre de la comissió de colònies.
12. Socialització
-
La Paola ens informa que el
dia 1 de març comença el plaç del primer pagament de socialització. S’ha fet
comunicat imprès que es donarà a tots els nens la setmana de l’1 de març.
13. Precs i preguntes
- Es demana incluir a la Silvia (conserge de l'escola) en els comunicats que efectua l’AMPA.
- Casal setmana santa à es dóna l’ok perque Girem pugui fer els díptics informatius
- Es demanarà a Girem l’abonament de l’1% dels últims casals
- El representat de 6è, Peyo Cruz, ens remet un email de propostes per 6è curs. S’informa que al magatzem de l’AMPA hi han 3 caixes senceres de birrets per a qui els vulgui utilizar. No són tots iguals. En cas de que algun pare vulgui aprofitar-ho, Peyo Cruz, com a responsable ha de gestionar una llista amb el noms dels alumnes i s’haurà de fer càrrec de entregar-los i recollir-los al finalitzar la festa.
- La junta de l’AMPA aprova
també per majoria un pressupost de màxim 200€ per a la decoració del gimnàs per
a la graduació dels alumnes de 6è. El representat de 6è, Peyo Cruz, haurà de
presentar la factura amb IVA amb el detall de la compra i es farà el pagament
oportú per transferència o en efectiu.
Firmen:
Silvia Calvo Solé Montse
Camps
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas Secretària de l’AMPA Can
Cladellas
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada