ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS
16 de setembre de 2.016
ORDRE DEL
DIA
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 16/06/2016
2. Valoració festa fi de curs
3. Valoració colònies/noves propostes
2. Valoració festa fi de curs
3. Valoració colònies/noves propostes
4. Valoració venda de llibres
5. Morossos
6. Nova empresa d’acollida: Engresca’t
7. Projecte d’arbres aprovat
8. Convocatòria Assamblea general i organització de comissions
9. Organitzar reunió amb 6è curs
5. Morossos
6. Nova empresa d’acollida: Engresca’t
7. Projecte d’arbres aprovat
8. Convocatòria Assamblea general i organització de comissions
9. Organitzar reunió amb 6è curs
10. Resum reunió amb Ausolan 09/09/2016
11. Jornada intensiva
12. Consell municipal serveis socials
13. Precs i preguntes
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 16/06/2016Es llegeix i s’aprova l’acta anterior. Silvia confirma que les dones de la neteja han d’escombrar tota la zona esfaltada del pati cada dimarts.
2. Valoració festa fi de curs
A nivell general es fa una valoració molt positiva de tot la festa. Es presenten les despesses definitives que han estat de 5.963,08€. Es vota i s’aprova per majoria tornar a contractar la mateixa empresa Plusarts pel pròxim fi de curs 2016-2017. S’estableix també la data al divendres 16 de juny de 2.017.
Pendent revisar amb la gestoria la possibilitat de contractar una assegurança per si per problemes de pluja o força major s’hagués de cancelar la festa.
3. Valoració colònies – noves propostes
A nivell general se’n fa una valoració positiva, tot i que es comenta que la casa de colònies tenia una capacitat de nens massa elevada i que per pròximes vegades s’ha d’intentar trovar una casa de colònies amb un límit de places de 50-60 nens.
S’informa que per aquest pròxim curs, la nostra AMPA és la responsable de gestionar tots els tramits amb la casa de colònies que com cada any compartim amb l’escola del Folch i Torres.
Anna Montoya, presenta 3 propostes que agraden molt i poden encaixar, pero deixem pendent per la próxima reunió presenti preus i s’acabi de decidir quina presentar definitivament al Folch i Torres per a la seva aprovació.
4. Valoració venda de llibres
La comissió informa que aquest any ha baixat bastant la venda de llibres, pero que la distribuidora acepta una devolució del 12% que es tramitará a finals de setembre.
Es proposa pel pròxim curs valorar la possibilitat d’efectuar un pre-pagament al juny, per poder efectuar la compra en ferm i que la recollida de llibres sigui a principis de setembre. Pendent ho valori la comissió i es torni a parlar i votar en pròximes juntes.
Respecte a la socialització de llibres es proposa efectuar una única quota de llibres+quota ampa per agilitzar la comptabilitat i facilitar al mateix temps a les familíes la gestió del pagament a un únic compte.
5. Morossos
6. Nova empresa d’acollida: Engreska’t
S’informa del nou monitoratge establert per aquest curs:
Matins: Mª Carmen, Núria i Soraya
Tardes: Marian i Mª Carmen
Queda pendent entregar a l’empresa que ofereix el servei la llista de socis/no socis d’aquest curs.
7. Projecte d’arbres aprovat
S’informa que l’ajuntament i serveis territorials ja han donat el vistiplau al projecte d’arbrat del pati.
Gemma coordinarà amb l’empresa de jardineria les tasques que es durant a terme durant la última setmana de desembre.
8. Convocatòria Assamblea general i organització de comissions
Es proposa i s’aprova efectuar l’assamblea d’aquest curs el divendres 21 d’octubre a les 20.30 en primera convocatòria i 21h en segona convocatoria.
A l’Assamblea es presentaràn les comptes del curs anterior, es presentarà el pressupost per aquest any i s’aprovaràn la nova direcció i vocals per aquest curs.
Sandra, la tresorera, es reunirà amb la Ainhoa, censora de comptes d’aquest curs, per revisar i firmar conforme totes les factures de l’any anterior són correctes i estàn comptabilitzades al sistema.
9. Organitzar reunió amb 6è curs
S’aprova que com l’any passat es passarà un comunicat a tots els pares i mares dels alumnes de 6è curs amb els punts més importants de gestió i organització durant aquest any.
Quedem a l’espera es reuneixin i el responsable que s’assigni de curs ens faci arribar les seves consultes/qüestions.
10. Resum reunió amb Ausolan 09/09/16
S’informa del monitoratge d’aquest curs:
P3 -> Mª Carmen
P4 -> Angeles
P5 -> Mª Jesús
1er -> Claudia
2n -> Rocío
3r -> Juan
4rt -> Jèssica
5è i 6è -> Núria
S’informa també que aquest any s’efectuarà una llibreta d’incidències on quedaran registrades totes les notes i avisos que s’efectuïn als pares, per a cada nen.
Sol·liciten i s’aprova comprar material de joc, un cofre per guardar el material i unes mosquiteres noves per uns finestres del menjador que actualment les tenen espatllades.
11. Jornada intensiva
Es comenta que a una de les reunions d’inici de curs surt el tema a la classe i el professorat informa que és una gestió de l’AMPA. S’acorda esperar i parlar-ho primer amb l’equip directiu de l’escola.
12. Consell municipal serveis socials
Begoña Lemos, representat de les Ampes del poble, ens informa que a la última reunió es va presentar i treballar la proposta de una nova guia de serveis socials. S’estàn treballant els últims detalls.
13. Precs i preguntes
Surt el dubte de com es gestionen les extraescolars que no
són de Girem: judo, escacs i la gimnàstica de pares i mares. S’acorda que
escacs s’anul·la per falta de nens i Silvia, la presidenta, es posarà en
contacte amb ambdós monitors de judo i gimnàstica per gestionar la firma del
contracte per aquest any.
Firmen:
Silvia Calvo Solé Montse
Camps
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas Secretaria de l’AMPA Can
Cladellas
S’aixeca la sessió a les 23:30h. Pròxima reunió
s’efectuarà el divendres 21 d’octubre
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada