ACTA REUNIO AMPA CAN CLADELLAS
07 d’abril de 2017
ORDRE
DEL DIA
1. Lectura i aprovació
de l'acta anterior
2. Lectura i aprovació
de l'acta reunió amb Direcció 27/03
3. Informació Serveis Socials
4. Telèfon oficina AMPA
5. Resum reunió
informativa Cross 28/03
6. Resum reunió informativa nou institut 22/03
7. Resum últim Consell Escolar
8. Projecte Recooperem (menjar
sobrant menjador)
9. Extraescolar Aloha
10. Resum reunió
seguiment CECOC-Escola-AMPA
11. Festa Sant Jordi
12. Presentació Acta
canvi junta a Entitats Jurídiques
13. Socialització
14. Temes urgents
15. Precs i Preguntes
1. Lectura
i aprovació de l'acta anterior
Referent
al punt 3. Carnestoltes: Pendent presentació dels comptes. El pressupost de
Carnestoltes era de 1.100€ i s’han gastat 410€
Referent
al punt 7. Ordinador AMPA: L’ordinador de l’AMPA es va sotmetre a un reset per
personal especialitzat i ha quedat operatiu.
Referent
al punt 8. Colònies: Degut a la falta d’inscripcions no s’han pogut
fer colònies. De cara l’any vinent i abans de posar-ho en marxa, es farà un
sondeig d’inscripcions a partir d’un escrit que arribarà a les famílies.
Referent
al punt 10. Festa de Sant Jordi: La tarda del divendres 21/04 hi haurà berenar a
la sortida de classe i venda de roses al pati de l’escola.
Voluntaris per la venda
de roses: Ana Montoya i Mª José Besolí.
Voluntaris per repartir
el berenar: Vanessa Tarancón, Silvia Calvo, Arantxa Cubero, Edith Vilana.
Edith: recordar a CECOC
portar el berenar.
Referent
al punt 11. Festa fi de curs: Es proposarà una reunió amb els representants de
la classe de 6è el proper dia 16/05 a les 16:45h.
Referent
al punt 13.4. Llibres d’infantil: Es farà un únic pagament
al juny i es farà la reserva de llibres, els quals estaran disponibles al
setembre a les aules.
2.
Lectura i aprovació de l'acta reunió amb Direcció el dia 27/03
Referent
al punt 5. Micros gimnàs: Tenim 2
pptos. Un de 1300€ i un de 900€ però es buscaran d’altres alternatius.
Referent
al punt 8. Bancs pati: Finalment es
decideix posar 2 bancs en comptes de 4 i destinar la resta dels diners al “projecte
pati” de l’Escola.
Pendent val.lorar
l’aportació econòmica o inversió al “projecte pati” d’acord a l’ús que li donin
el màxim nombre de nens depenent de l’edat.
3.
Informació Serveis Socials
Les families que
disposen d’ajuda social de l’Ajuntament, ja s’està tramitant.
4.
Telèfon oficina Ampa
S’aprova. S’haurà de
comprar un telèfon móvil, bàsicament per trucades i missatgeria WhatsApp.
5.
Resum reunió informativa Cross del dia 28/03
El cross escolar tindrà
lloc el dissabte 22/04. Mateix recorregut que l’any passat. S’entregaràn
medalles als nens que hi participen.
La Regidoria d’esports
de l’Ajuntament entregarà les inscripcions els dies 18 i 19/04.
2 dies abans, el 20 i 21/04
hi hauràn sessions d’entrenament, en horari de 17 a 18h i de 18 a 19h.
En representació de
l’AMPA: Mar Arjona, Ana Molina i Roser Eslava es presentaràn com voluntàries de
9 a 9:30h.
Novetat pel 2018: P3 s’inicia
al cross.
6. Resum reunió informativa nou institut
del dia 22/03
Al setembre començaràn
les obres. Només aquest any hi hauràn 12 places disponibles. D’altra banda, els
nens podràn optar als 2 instituts del poble.
7. Resum últim Consell Escolar
Annul-lat.
8. Projecte Recooperem (menjar sobrant menjador)
CECOC ha estat informat.
S’ha de pronunciar al respecte.
9. Extraescolar Aloha, <mental arithmetic>
Tècnica avalada
científicament per entendre les matemàtiques de forma creativa i divertida.
Destinat a nens d’entre 5 i 13 anys, és a dir, des de P5 a 6è curs.
Es proposa fer tallers
gratuïts pagats per l’AMPA d’aquí a final de curs per conèixer l’Aloha. Pendent
de rebre oferta.
L’extraescolar constaria
d’unes hores setmanals en horari de menjador.
Preus aproximats: 60€ en
concepte de matrícula, només primera vegada + 51€ mensuals.
10.
Resum reunió seguiment CECOC-Escola-AMPA
CECOC informa que a
l’hora del pati han organitzat torneig de futbol, bàsquet, ping-pong i
olimpiades per els més petits. Amb aquesta acció s’ha d’aconseguir reduïr els
conflictes.
En Francesc va parlar
del “projecte pati” de 4 anys. Ho volen aplicar a l’hora del pati del menjador.
Consistirà en habilitar diferents
racons del pati per jocs com: rocodrom horitzontal, material per construir,
equilibris a les rodes, i els nens participaràn escollint què volen fer.
Arrel de l’incident amb
un nen de 3er a qui li van trencar l’aparell dental s’ha acordat que els
alumnes del menjador de 1er a 6è no estiguin sols en cap moment.
Els nens que marxen a
casa baixaràn amb els mestres i es tancaràn les aules amb clau. En cas que
algún nen hagi de marxar abans, la Carme obrirà l’aula perquè el nen pugui
agafar les seves pertinences.
Sobre la medicació per
al.lèrgics alimentaris, la majoria són injeccions d’adrenalina i han vist que
moltes estàn caducades, aquestes les renovaràn. A partir d’ara ho tindrà la Carme
al seu despatx i a un lloc sense tancar en clau. Ja ens diràn a Ausolan a on.
Sobre les cortines de la
sala de psico d’infantil. Es despenjen constantment i els nens desenganxen els adhesius
translúcids del vidre. Ja han avisat a tutores i mestres d’educació física i
ara a les monitores d’Ausolan que vigilin que els nens no ho facin. Tornaràn a
trucar al tècnic que les va arreglar anteriorment per tal d’esbrinar perquè es
despenjan i sol.lucionar-ho definitivament.
Per acabar van parlar
dels nens de 3er curs, que diuen molts insults però ho veuen com una manera de
parlar. En Francesc va comentar que van canviar un tutor d’una de les dues
classes (on estaba la Mª Angels) i sembla que alguna cosa s’ha notat. Volen que
hi hagi comunicació entre mestres i monitors, així com xerrades amb els nens
(que a tutoria de classe ja en fan).
Es farà una altre reunió
al 3er trimestre.
11.
Festa Sant Jordi
Ja està tot organitzat. Hi
haurà espectacle de màgia, inflable, 2 tallers, berenar i venda de roses.
L’Ajuntament ha confirmat que portaràn cadires. Es desestima assegurança per
encariment.
12.
Presentació Acta canvi junta a Entitats Jurídiques
S’ha d’omplir
sol.licitut Certificat de renovació parcial AMPA. La documentació no es pot
descarregar per internet. Pendent fer-ho personalment a Entitats Jurídiques de
Barcelona.
13.
Socialització
A dia d’avui hi han 189
reserves.
Es presenten diferents
prototips d’agenda. Preus entre 2’25 – 2,73€/agenda sense extras. Compra mínima
200uds. Pendent escollir.
14.
Temes urgents
FAPAC. Hi han 2 tallers.
Un d’assegurances d’AMPA’s. Un de gestió econòmica i fiscalitat. Duració 3h.
Dijous de 17:00 a 20:00h.
Es sol.licitarà a Júlia
revisar el contracte del personal de neteja per incloure als treballs: escombrar 1 cop per setmana la zona
d’asfalt del pati.
Degut a que el menú imprès
del menjador no arriba a tots els usuaris, s’enviarà per mail quan el rebem de
CECOC.
Renovar pintura dels
jocs al terra del pati. Es necessiten voluntaris per fer-ho al mes de maig. Es convindrà
una data.
15.
Precs i Preguntes
Signen:
Silvia Calvo Solé Beatriz
Del Río
Presidenta de l’AMPA
Can Cladellas Secretaria de l’AMPA Can Cladellas
S’aixeca la sessió a les
01:10h. del dia 8. Pròxima reunió s’efectuarà el divendres 19 de maig.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada