ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS
27/10/17
ASSISTENTS:
Silvia
Calvo, Ana Molina, Mª José Besolí, Begoña Lemos, Edith Vilana, Paqui Galeas, Sandra
Molina, Pili Rubio i Beatriz Del Río.
ORDRE DEL
DIA
1. Lectura i aprovació de l'acta reunió anterior 15/09
2. Lectura i aprovació reunió amb direcció 25/09
3. Resum reunió ampa-cecoc-direcció
4. Resum consell serveis socials 09/10
5. Resum consell escolar 10/10
6. Resum reunió Diagnòstic de la salut 25/10
7. TPV: Roba i agendes
8. Menjador: canvi fluorescents
9. Caga tio/Reis/Calendaris
10. Festa final de curs: decidir data
11. Casal Nadal: Propostes
12. Precs i preguntes
1. Lectura i aprovació de l'acta reunió anterior 15/09
Punt 7. Socialització: Encara no disposem de les factures per presentar els números
definitius.
Punt 9. Constitució de comissions:
Comissió
festes d’hivern: (Moniatos, caga tió,
calendaris nadal, visita reis mags, esmorzar Mestres) Ana Montoya, Montse
Lopez.
Comissió d’atenció al públic i extraescolars: Vanesa Tarancón, Ana Molina, Pili Rubio, Silvia Calvo.
Comissió de menjador: Vanessa Tarancón, Edith Vilana.
Comissió Carnestoltes: Mar Arjona, Ana Molina, Ana Montoya, Roser Eslava, Gemma Gómez.
Comissió tresoreria: Sandra Molina.
Comissió tresoreria: Sandra Molina.
Comissió de coordinació: Presidenta Silvia Calvo, Tresorera Sandra Molina, Secretària Beatriz
Del Río, vicepresidenta vacant.
Comissió consells i FAPAC: Silvia Calvo, Begoña Lemos, Edith Vilana.
Comissió fi de curs: Ana Montoya, Mª José Besolí, Pily Sánchez, Paqui Galeas, Beatriz Del
Río.
Comissió socialització: Ana Molina, Vanessa Tarancón.
Punt 10. Reunió
festa castanyada 27/09
La festa va tenir lloc l’1/10 amb 98 participants
de l’escola Can Cladellas. La jornada va transcórrer amb normalitat.
Punt 11. Assamblea
general octubre 27/10
S’ajorna l’assemblea al divendres 1/12 per tenir
marge de presentar els comptes.
Punt 13. Temes
d’urgència
Resta pendent gestionar la contractació de Prevenció
de Riscos Laborals per a l’administrativa de l’AMPA.
2. Lectura i aprovació reunió amb direcció 25/09
Dossiers projectes medi: de cara a propers cursos l’AMPA no es farà
càrrec dels dossiers, perquè ho entenem com a material escolar.
Ja disposem de llista delegats de classe i s’ha fet el grup de whatsapp.
L’escola ja té operatiu el TPV també per les excursions.
3. Resum reunió AMPA-CECOC-Direcció
Els
monitors d'aquest any son:
P3 Carmen / Barbara + P4
Mª Jesús + P5 Meritxell
1er Judith + 2on Alba + 3er Angeles + 4rt Jessica + 5e Juan + 6e Nuria
reforç de P4 i P5 Onatz +
reforç de 1er a 6e Marta + reforç pati
Carles
Hi
van haver queixes de la Judith, monitora de 1er, la Silvia ja ha parlat amb
ella i sembla ser que ja està tot més calmat.
P4,
P5 i 1er fan el semàfor per a valorar-se ells mateixos, si es porten bé verd si
es porten regular àmbar i si es porten malament vermell. Les monitores fan que
els nens es valorin en diferents situacions.
De 2on a 6è estan valorant
de fer un ranking de silenci.
Hi ha un nen conflictiu
de 4rt que ja estan tractant el tema des de l'any passat. Parlaran amb l'avi,
el dia 30/10 tindran una reunió amb ell perquè no hi ha manera de contactar amb
el pare.
El protocol de recollida és el mateix de l'any passat, els monitors recullen els nens a les aules.
Ausolan demana si els de
1er, 2on i 3er poden pujar cap a les aules a menys 10 ja que així evitaran tot
el soroll que fan abans de les 3. L'escola diu que sí, que ho provin a veure si
va bé.
També
van comentar que es digui als professors que si veuen que durant el matí hi ha
algun alumne que té mal de panxa, que avisin en quan ho sàpiguen ja que si
avisen a les 12:30 és massa just per a fer-li dieta.
Es
va parlar del tema de les mosques que en aquell moment estaven en ple auge. Van
anar els de control de plagues després de fumigar per a comprovar que les
mosques havien disminuit.
L'escola
comenta que pels dies de pluja Ausolan pot fer servir l'aula on es fan els
tallers del menjador (al costat de l'aula d'anglès) ja que hi ha una pantalla
on poden veure pel·lícules,
4. Resum consell serveis socials 09/10
Hi van ser uns representants del DEP Institut per exposició estudi sobre
la vulnerabilitat social vinculada a l’habitatge a Palau-Solità.
5. Resum consell escolar 23/10
1. Aprovació del pla anual.
2. Sortides escolars, es va palar de totes les sortides.
3. Calendari escolar. El 21/5 festa local.
4. Precs i preguntes:
4.1 Matricula actual. Dues matricules noves per 6è i una per P3.
4.2 Entrada rampa: Arranjament per part de l’Ajuntament a l'entrada
d’infantil.
4.3 Mosques: l’Ajuntament ha fumigat i ha estat efectiu. Va venir el Dpt.
d’Ensenyament amb
productes no tòxics. Realitzada neteja posterior.
4.4. Altres: Contactaràn amb l’Ajuntament per tractar el tema del carrer
a l’escola, que s’innunda quan plou i dificulta l’accessibilitat.
6. Resum reunió Diagnòstic de la salut 25/10
Reunió tipus grup de treball. Hi van ser entitats com Càrites, Institut
Can Periquet, diferents entitats del poble i associacions de veïns. Es va plantejar
conèixer la percepció dels agents comunitaris sobre factors del benestar de la
gent. Factors positius per la salut del municipi i negatius. Seguretat del
municipi, situació del poble en general. La necessitat de millores de les
condicions al pabelló municipal i piscina comunitària. Formar a professors en
quant a al.lèrgies. Van comunicar des del poble fins la Uni. Millora de
comunicacions, d’instal.lacions esportives, de recursos franja d’edat de 14-18.
7. TPV: Roba i agendes
Les agendes ja es poden comprar a traves del TPV i la roba ja està en
marxa.
8. Menjador: canvi fluorescents
Continua pendent el canvi de fluorescents a la cuina.
9. Caga tió/Reis/Calendaris
Començaràn a mirar els regals de caga tió.
Calendaris: Aquest any la mateixa mare farà les fotos del calendari.
10. Festa final de curs: decidir data
La festa de fi de curs tindria lloc el divendres 15/06/18.
11. Casal Nadal: Propostes
Serà durant els dies 27, 28, 29/12/17 i 2, 3, 4 i 5/01/18. S’oferiràn
aquestes dues setmanes. Es demanarà pressupost a Girem i Proesco per decidir la
contractació.
12. Precs i preguntes
Signen:
Silvia Calvo Solé Beatriz
Del Río
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas Secretaria de l’AMPA Can
Cladellas
S’aixeca la sessió a les 23.16h. del dia 27
d’octubre. Pròxima reunió s’efectuarà el divendres 01 de decembre a les 21h.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada