ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS
23/02/18
ASSISTENTS:
Silvia
Calvo, Ana Montoya, Edith Vilana, Ana Molina, Sandra Molina, Mar Arjona, Gemma
Gómez, Pili Rubio i Beatriz Del Río.
ORDRE DEL
DIA
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 30/11
2. Lectura i aprovació de l'acta reunió Direcció-AMPA
21/02
3. Resum Consell
Escolar 29/01
4. Resum Consell Municipal 30/01
5. Pagament roba TPV
6. Reparacions cuina
7. Prevenció riscos laborals administrativa
8. Jornada portes obertes 07/03
9. Casal Setmana Santa
10. Valoració Carnestoltes
11. St. Jordi
12. Socialització
13. Temes urgents
14. Precs i preguntes
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 30/11
Cap
anotació.
2.Lectura i aprovació de l'acta reunió Direcció-AMPA
21/02
Resta pendent comentar a la propera reunió.
3.Resum Consell Escolar 29/01
-
Presenten el remanent del compte del material.
-
Es preveu la compra de 15 ordinadors portàtils nous.
-
Han canviat els ítems a les notes corporatives. Cada escola té
els seus ítems. Enviaran un informe a les famílies per informar dels canvis.
-
Informen de què han fet canvi als informes d’infantil.
-
Volen ampliar les hores d’anglès i fer alguna assignatura només
en anglès com per exemple, medi i plàstica. Els professors més capacitats faran
el curs Aicle d’anglès amb aquest objectiu. L’any vinent començaran per cicle
inicial (1er).
-
Es farà un berenar solidari el 15/02. Seran 2€ per alumne i els
beneficis aniran destinats a l’Hospital Sant Joan de Déu.
-
La jornada de portes obertes tindrà lloc el dia 7/03.
-
Novament, es va parlar dels problemes que comporta la pluja en
l’accés a l’escola.
4. Resum Consell Municipal 30/01
-
Es van presentar els pressupostos d’aquest any:
Administració
personal i general: 51%
Funcionament
de centres educatius: 41%
Inversions:
8%
-
Coberta a l’escola Folch i Torres: han tingut que canviar el
sostre.
L’ajuntament
va redactar un informe tot i que no és responsabilitat seva, sinó de la Generalitat.
El
projecte està a Serveis Territorials de Barcelona a falta d’aprovació (o no).
A
l’espera que ho aprovin, les obres s’han de fer a la vegada.
-
Dels nens nascuts l’any 2017, només n’hi han 83 nens
empadronats.
L’any
2016 van ser-hi 118 nens.
L’any
2015 van ser-hi 135 nens.
-
Pla Educa 16: Es tracta d’unes accions a fer en col.laboració
amb el poble. Es voten les propostes.
-
Fòrum d’Educació: Dura tota la tarda i és prou interessant. En
principi aquest any serà el dia 23/05 a La Masia de Can Cortés.
-
1er Consell d’Infants: es va centrar en 5è curs. Són 2 representants
per cada escola. S’ha treballat als mateixos centres i es pregunta als alumnes.
Aquest any sobre el parc infantil per adolescents, que es situaria a prop de la piscina
municipal. S’estudiarà si aquest projecte, a nivell econòmic, és possible
fer-ho anualment.
5. Pagament roba TPV
Ja està disponible el pagament per TPV.
6. Reparacions cuina
-
S’han de canviar els fluorescents.
-
Després de la darrera inspecció ens han proposat fer els següents
canvis:
Revisió anual de
maquinària, forn, neveres, manteniment preventiu en general. Es preguntarà a
Cecoc.
- Al rebost falta fixar prestatgeries per evitar possibles
caigudes. S’han d’instal.lar prestatgeries a l’armari de l’oli usat i etiquetar
els recipients d’aquest oli.
-
Es mirarà de comprar la fusta a Maderas Virrey i es compraran
adhesius per les etiquetes.
-
S’han de comprar 75 gots de plàstics per infantil.
7. Prevenció riscos laborals administrativa
S’han demanat diferents pressupostos i s’ha escollit
el que proposa la gestoria. La empresa es diu Prevint. S’enviarà l’acceptació
del pressupost i ens contactaran per signar-ho.
8. Jornada portes obertes 07/03
- Els representants de l’AMPA han d’estar a partir de les 16:15h. Es
presenten voluntàries: Edith Vilana, Ana Montoya i Silvia Calvo.
-
S’ha d’actualitzar el fullet de l’AMPA. Es faran 75 còpies.
9. Casal Setmana Santa
Proesco i Girem han enviat les seves propostes, les
quals es voten. Es decideix contractar a Girem.
10. Valoració Carnestoltes
Per quart any consecutiu l’AMPA ha guanyat el primer
premi valorat en 259€
El dia 7/03 es farà una reunió de valoració a l’Ajuntament
i assistirà: Roser Eslava.
Del pressupost de 1100€, les despeses han estat de 1.201,18€,
l’ingrés de 787,43€. Despesa total 413,75€. Total depesa incloent el premi
118,75€.
11. St. Jordi
Serà una festa oberta a pares i mares i es farà un
gran berenar el dia 23/04.
Faltarà acabar de parlar amb Direcció alguns detalls
de la festa.
Aquest any no hi haurà cap espectable contractat per
l’Ampa.
12. Socialització
El plaç comença l’1/03 fins el 16/06.
Es pagarà per TPV. La quota és de 100€. Es podrà
fraccionar el pagament amb un mínim de 30€.
13. Temes urgents
Extraescolars:
Abans de maig s’ha de decidir si renovem contracte amb Proesco.
D’altre banda, exigirem a Proesco que incorpori un controlador per
dur a terme un control de les classes. Mentrestant proposem la incorporació
d’una mare de l’escola. Es presenta voluntària: Yolanda Alcalde, amb
incorporació immediata.
14. Precs i preguntes
Signen:
Silvia Calvo Solé Beatriz
Del Río
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas Secretaria de l’AMPA Can
Cladellas
S’aixeca la sessió a les 23:10h. del dia 23 de febrer
de 2018. Propera reunió s’efectuarà el divendres 13 d’Abril a les 21h.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada