ASSISTENTS: Silvia Calvo / Sandra Molina
/ Montse Camps / Peyo Cruz / Roser Eslava / Montse López / Vanessa Tarancón /
Gemma Truyols / Edith Vilana
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació
de l'acta anterior 13/03/15
2. Subvenció 2015
3. Actualització estatuts
4. Temes fiscals
2. Subvenció 2015
3. Actualització estatuts
4. Temes fiscals
5. Aprent jugant:
negociació tarifes 2015-2016
6. Festa de Sant Jordi
7. Festa Final de curs
8. Cross popular
9. Espai sense fum
10.Varis
11.Precs i preguntes
6. Festa de Sant Jordi
7. Festa Final de curs
8. Cross popular
9. Espai sense fum
10.Varis
11.Precs i preguntes
- Lectura i aprovació acta anterior
S'aprova
l'acta de la reunió del passat 13 de març de 2015.
- Subvenció 2015
Aquest
any es precisa firma electrònica. La Silvia i la Sandra es reuniran un dia al
despatx per redactar-la i enviar-la.
- Actualització estatuts
S’acorda presentar els nous estatuts a l’Assemblea
General del pròxim curs, que es sol celebrar a l’octubre.
A la propera reunió “pluja d’idees” per afegir i/o
modificar punts als estatuts.
- Temes fiscals
La
Sandra ens informa que l’any 2016 s’haurà de presentar l’impost de societats
perquè es superen els 50.000 € d’ingressos (sobretot per la quota de material
escolar)
S’acorda
comprar d’immediat un programa de comptabilitat.
Es
comenta que cap a finals d’any, es decidirà a partir de quin mes comencem a contractar una gestoria per a que ens
gestioni pagaments/ingressos, Iva i impost de societats.
- Aprent jugant: negociació tarifes 2015-16
Silvia ens comenta que a final de curs es
negociaran els preus per l’any vinent i es demanaran unes quantes millores en
benefici dels pares i mares de l’escola, pendents d’analitzar.
- Festa de Sant Jordi
Es comenta que els actes que estaven organitzats
pel dia 27 d’abril s’anul·len per motius aliens a l’Ampa.
Es mantindran tots els actes organitzats pel 23
d’abril i es passa el sorteig de lots de llibres que estava previst pel 27 al
mateix dia 23 a les 18.30h
- Festa Fi de curs
El 28/04 es farà reunió amb l’empresa Plus Art per determinar la
temàtica de la festa de fi de curs.
- Cross popular
L’Edith va assistir a la reunió on es va tractar el
tema. El Cross Popular el celebrarà el 6 de juny a l’esplanada dreta, del
costat de l’escola, just després de creuar el pont.
L’escola Can Cladellas tindrà una carpa en el que
hi haurà d’haver un representant de l’AMPA i voluntaris quants més millor.
- Espai sense fum
A les portes de l’escola s’han afegit uns cartells
on posa Espai sense fum. El cartell no és cap senyal de prohibició, ni
determina que no es pot fumar a la porta de l’escola, simplement és un cartell de
sensibilització ciutadana en benefici dels nostres fills.
- Varis
-
Es comenta
mirar propostes de carpes per posar al pati de l’escola, tant a la part
asfaltada dels grans, com al pati dels més petits de P3, ja que s’acosta la
calor i els arbres no fan molta ombra.
-
CECOC:
L’Edith ens informa de la reunió mantinguda amb
CECOC, arrel de les diferents queixes que es van presentar a l’anterior junta
de socis. S’acorda que l’empresa prendrà les mesures oportunes al respecte i en
funció de l’evolució fins a final de curs, es decidirà si mantenir-los o no com
a proveïdors.
Cecoc ens informa que a partir d’aquest mes
s’efectuen 3 torns de menjador, ja que s’ha incrementat considerablement el
nombre d’alumnes. 1er torn es mantindrà amb P3,P4,P5,1er,2n, es fa un 2n torn
amb els nens de 3r, mentre a la zona de petits acaben de menjar i llavors es fa
un 3r torn amb els nens de 4, 5 i 6 è, a la mateixa hora que es feia abans el
2n torn.
Es comenta també que el servei de monitoratge està
exempte d’Iva pel que aquest import serà retornat directament als pares i mares
efectuant un descompte a cada menú de 0,12€. Queda pendent determinar com es
gestiona l’import retroactiu des de gener.
Cecoc ens informa que s’entregarà una carta, aquest
mes d’abril, a tots aquells alumnes que acumulen deute.
Respecte als menús de picnic: Actualment es fan dos
entrepans, es demanarà es faci per dinar un menú de carmanyola de macarrons i
escalopa.
-
S’acorda
efectuar un full de reclamacions a l’abast de tots els pares i mares, per a que
ens puguin transmetre les seves inquietuds per a qualsevol tema, quedin
enregistrades i es puguin comentar/valorar a les reunions de l’Ampa.
-
Es comenta
gestionar ja el full d’inscripció de la nova base de dades de l’Ampa per al
proper curs 2015-2016
-
La Gemma ens
porta proposta de tèxtil de Decathlon. El servei a Ampas de moment és molt nou
al Decathlon i els xandalls complets surten més cars que el preu que tenim
actualment. Es preguntarà tarifa per peces soltes: Xaqueta màniga llarga,
camiseta màniga curta, pantaló curt i preu d’estampació.
Silvia Calvo Solé Montse
Camps
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas Secretaria
de l’AMPA Can Cladellas
S’aixeca la sessió a les 00:30h. PRÒXIMA
REUNIÓ: Divendres 15/05/15
AMPA Can Cladellas
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada