ASSISTENTS: Silvia Calvo / Paola
Rodríguez / Sandra Molina / Montse Camps / Mar Bonet / Ana Molina / Eva Sánchez
/ Anna Montoya / Pily Sánchez / Begoña Lemos / Gemma Truyols / Edith Vilana /
Juan Vilchez / Matxallen Guatllar / Soraya / Gemma Gómez / Olga Plaza
ORDRE DEL DIA
1. Lectura i aprovació de l'acta
anterior
2. Lectura de l'acta de reunió amb l'equip directiu del 23/02/15
3. Valoració jornada portes obertes
4. Funcions de l’AMPA
5. Socialització
6. Preparatius festa de Sant Jordi
7. Propostes equip esportiu
8. Actualització estatus
9. Varis
10. Precs i preguntes
2. Lectura de l'acta de reunió amb l'equip directiu del 23/02/15
3. Valoració jornada portes obertes
4. Funcions de l’AMPA
5. Socialització
6. Preparatius festa de Sant Jordi
7. Propostes equip esportiu
8. Actualització estatus
9. Varis
10. Precs i preguntes
- Lectura i aprovació acta anterior
S'aprova
l'acta de la reunió del passat 20 de febrer de 2015.
- Ja tenim nou ordinador a l’AMPA.
- Passat setmana santa entregarem el full d’ inscripcions per la Base de
dades de l’AMPA
- Model 347 i impost de societats presentats.
- Programa de gestió FAPAC. Ens informen que està en construcció
- Fixat el dia per fer la reunió amb el proveïdor que ens gestionarà la
festa de fi de curs.
- Lectura de l’acta de la reunió amb equip directiu del 26/02/15
- CECOC disposa d’un vestuari per guardar el material esportiu
- Arreglats els vidres escardats i ferros del sorral
- L’ Ampa proposa elaborar un Senyor Carnestoltes per l’any vinent
- Roba de recanvi dels nens que es queden al menjador de P4 i P5. Es
guardarà a una caixa al mateix menjador.
- L’Ampa presenta la proposta d’actes per Sant Jordi
- Es comenta que a partir de l’any vinent l’AMPA gestionarà la seva pròpia
base de dades.
- Valoració portes obertes 05/03
A nivell general tant l’AMPA com la direcció de
l’escola en fan una valoració molt positiva. Aquest any l’AMPA ha elaborat tots
de cartells informatius amb tarifes de menjador, extraescolars, roba esportiva
i es van realitzar dos torns per poder atendre i respondre les preguntes dels
pares i mares.
- Funcions de l’AMPA
Es
comenta quin és el circuit per a les diferents peticions.
-Peticions
de pares i mares, es recopilen i es comenten a les reunions de l’AMPA
-Peticions
de professorat, el mateix professorat ho ha de comentar en les reunions de
claustre i direcció, en cas de considerar-ho oportú ja ens informarà i ens farà
les peticions necessàries a les reunions mensuals de seguiment que fem Direcció
i AMPA.
- Socialització
La Paola ens informa que les socialitzacions ja
estan en procés i de moment no hi ha cap incidència destacable.
- Preparatius Sant Jordi
Es presenta el pressupost de la festa, tenint en
compte les diverses activitats que es durant a terme entre el dia 23 i 27
d’abril.
Pendent afegir la venda de roses
Després de setmana santa es penjarà un cartell
informatiu a les portes de l’escola amb els actes que es durant a terme a la
festa de Sant Jordi
- Propostes equip esportiu
La
Paola ens presenta una proposta d’un altre proveïdor, però que es desestima per
ser molt més car que el que tenim actualment.
Per
la pròxima reunió es demanarà al mateix proveïdor que tenim ara, preus amb una
millor proposta d’hivern.
La Gemma
mirarà al Decathlon proposta d’estiu i hivern per valorar possible canvi.
- Actualització estatuts
S’aprova per unanimitat mantenir els estatuts que
teníem fins ara, per a l’abril poder-los presentar al registre d’entitats
jurídiques i així poder obtenir la beca de l’ajuntament per les activitats del curs vinent.
A les pròximes reunions, es revisaran i es
redactaran algunes modificacions en alguns dels articles, per actualitzar
definitivament els estatus l’any vinent.
- Varis
Es presenta pressupost d’una gestoria i la Sandra,
tresorera de l’AMPA, sol·licita comprar un programa comptable. A la pròxima
reunió es tractarà aquest tema amb més deteniment i es decidirà com procedir al
respecte.
Es parla de la festa de fi de curs a
nivell general. De moment, la
Montse Camps gestionarà la instància a l’ajuntament de tot el material
necessari. A les pròximes reunions ja es parlarà amb més detall de la festa.
- Precs i preguntes
Es comenten dues queixes importants que pares i
mares han fet arribar a l’AMPA:
-
CECOC
(empresa que gestiona el menjador i monitoratge al migdia). Es comenta que la
coordinadora no ha gestionat correctament les peticions d’uns pares en relació
a la peculiaritat del seu fill. També es comenten les queixes varies d’alguns
pares i mares respecte la forma d’actuar de certes monitores. Es decideix
mantenir una reunió de caràcter urgent amb CECOC.
-
GIREM
(empresa que gestiona els extraescolars). Es comenta la queixa d’uns pares,
respecte la mala actuació del professor de futbol, després de la caiguda del
seu fill. El nen presentava una important cop al cap quan els pares van anar-lo
a recollir i ningú els havia avisat al respecte. Ja s’ha parlat amb Girem
perquè aquest fet no es torni a
repetir.
S’aixeca la sessió a les 00:30h. PRÒXIMA REUNIÓ: Divendres 10/04/15
AMPA Can Cladellas
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada