ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS
15 d’abril de 2.016
ORDRE DEL
DIA
1. Lectura i aprovació de
l'acta anterior 04/03/2016
2. Nou consell escolar
municipal de serveis socials
3. Festa de Sant Jordi
4. Entitats jurídiques: presentació nous estatuts i demanar certificat
5. Temes varis menjador
6. Pintar pati i despatx
7. Valoració cross popular
8. Festa fi de curs
4. Entitats jurídiques: presentació nous estatuts i demanar certificat
5. Temes varis menjador
6. Pintar pati i despatx
7. Valoració cross popular
8. Festa fi de curs
9. Proposta compra
d'ordinadors per l'escola
10. Reparació vaixell del pati
10. Reparació vaixell del pati
11. Vacants
comptable i colònies
12. Precs
i preguntes
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 04/03/2016
Es
llegeix i s’aprova l’acta anterior.
2. Nou consell escolar municipal de serveis socials
Es
presenta a la junta el nou consell escolar municipal de serveis socials en el
que Begoña Lemos, de la nostra AMPA, en serà la representant de totes les
AMPA’s. Els objectius establerts per aquest nou consell son:
a) Mantenir el corrent d’informació i de
col·laboració entre l’administració municipal i els/les diferents agents de
Palau-solità i Plegamans en matèria de serveis socials.
b) Reunir informació, realitzar estudis, debatre
i difondre informes sobre la qualitat de vida i el benestar de la ciutadania.
c) Elaborar propostes, impulsar i
dinamitzar serveis i activitats destinades a millorar la qualitat de vida en
les matèries competents dels ciutadans/es del municipi.
d) Conèixer les inquietuds i necessitats en
matèria social i de benestar dels diferents agents de la societat palauenca i
plegamanina.
e) Elevar als òrgans competents de l’Ajuntament
els acords, informes, propostes d’estudi que s’elaborin en aquesta matèria.
f) Reforçar el teixit associatiu de
l’àmbit mitjançant una política de suport a les entitats, i aconseguir una
participació ciutadana més gran en matèria de polítiques de serveis socials.
3. Festa de Sant Jordi
Es
presenta a la junta les activitats previstes per la tarda del divendres 22
d’abril per celebrar la diada de Sant Jordi: berenar per a tothom, espectacle
de coreografies per a totes les famílies, venda de roses i manualitats per a
tots els infants.
4. Entitats jurídiques
Anna Montoya solicitarà el certificat de firma
electrónica per a temes de tresoreria i presentarà els nous estatuts de l’AMPA
perque puguin entrar en vigor el pròxim curs.
5. Temes varis menjador:
Es va donar una valoració molt
positiva de la reacció de l’empresa que ens ofereix el servei de menjador
d’ençà de la reunió del mes de març. Ens consta que s’està aplicant la
normativa i sancions establertes.
S’està treballant per
aconseguir el canvi de 2-3 monitors pel pròxim curs.
6. Pintar pati i depatx:
S’aprova el pressupost de
4.300€ per a la compra de taules de picnic i pingpong per a la zona dels grans.
S’aprova la compra d’un baúl de ferro per un import de 300€ per guardar material del pati.
Es proposa organitzar un
altre cap de setmana per pintar el pati de l’escola.
Roser Eslava, ja ha començat
a remodelar el despatx de l’AMPA, donant-li un caire més alegre i infantil.
7. Valoració cross popular:
L’AMPA
va participar al cross popular fent entrega de dorsals i bosses d’obsequi amb
fruita i beguda per a tots els infants participants.
8. Festa fi de curs:
S’aprova la contractació d’una dona de neteja per netejar
els banys en dues ocasions: després de la festa de l’escuma i lendemà de la
festa.
Es tornarà a proposar a les families de 5è curs,
encarregar-se del bar per començar a recopilar diners per fi de curs de 6è
curs.
9. Proposta compra d’ordinadors per l’escola:
El
professor d’ informàtica de l’escola presenta un pressupost de 1.600€ per a la
renovació de material informàtic i redistribució de l’equip informàtic a
l’escola. Pendent comentar-ho amb l’equip directiu.
10. Reparació vaixell del pati:
L'ha reparació del vaixell ha sigut a càrrec de l'ajuntament.
11. Vacants comptable i colònies:
Segueix faltant cobrir les
vacants d’acompanyant de colònies i comptable.
S’acorda enviar un email informatiu
demanat voluntaris per gestionar la comptabilitat
12. Precs i preguntes:
a)
Paola presenta els extraescolars que oferirà Girem pel pròxim curs. S’aproven
per majoria absoluta. Als extraescolars de sempre s’afegiràn:
-
Jugar al ultimate (frisbee)
-
Ioga per nens (primària)
-
Jocs de taula (primària)
-
Reforç escolar
b)
Es proposa recollir firmes per demanar l’ajuntament la continuïtat el
pròxim curs de l’actual conserge, la Silvia.
c)
Peyo Cruz ens informa dels punts que es tractaràn al proper Consell
Escolar del 19 d’abril:
-
Calendari escolar pròxim curs
-
Casal d’estiu
-
Línies definitives P·3 pel pròxim curs
-
Vigilància municipal als horaris d’entrada i sortida de nens a l’escola
Firmen:
Silvia Calvo Solé Montse
Camps
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas Secretaria de l’AMPA Can
Cladellas
S’aixeca la sessió a les 23:30h. PRÒXIMA REUNIÓ: divendres 20 de
maig de 2.016
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada