ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS
16 de març de 2.016
ASSISTENTS:
Arantxa Cubero,
Peyo Cruz, Roser Eslava, Ana Molina, Sandra Molina, Gemma Truyols, Mar Bonet,
Silvia Calvo
ORDRE DEL
DIA
1. Lectura i aprovació de
l'acta anterior 16/01/2016
2. Comentar els dos punts
tractats amb direcció el 25/01/2016
3. Valoració festa oberta
escola Carnestoltes
4. Valoració rua Carnestoltes del poble
5. Temes varis menjador
6. Festa de Sant Jordi
7. Arbres pati
8. Portes Obertes 15 de març
9. Consell escolar 09/02/16
10. Pintura pati i despatx
11. Vacants comptable i colònies
12. Socialització
13. Precs i preguntes
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 19/02/2016
S’aprova
i s’amplien els següents punts:
-
Es va aprobar el projecte d'arbres de l'Ampa
-
Els serveis territorials preveuen el
tancament d'1 línea de P3 en alguna de les Escoles de Palau. El Peyo Cruz
es presenta com a Representant de la Comissió de garanties d'admissió de
matriculació i l'Ampa aprova que sigui ell.
Punt 13: Precs i preguntes:
Se’ns remet un mail de propostes de 6è curs. S'informa
que al magatzem de l'Ampa hi ha 3 caixes senceres de birrets per a qui els
vulgui utilizar. No són tots iguals. En cas de que algún pare vulgui
aprofitar-ho, una persona de 6è de la Comissió de Barrets gestionarà
una llista amb els noms dels alumnes i s'haurà de fer càrrec de entregar-los i
recollir-los al finalitzar la festa.
La junta de l'AMPA aprova també per majoria un pressupost
de màxim 200€ per a la decoració del gimnàs per a la graduació dels alumnes de
6è. El representant de 6è , Peyo Cruz, haurà de presentar les
factures amb IVA a nombre de l'AMPA amb NIF i adreça amb el detall de la
compra i es farà el pagament oportú per transferencia o en efectiu.
Es llegeix i s’aprova.
3. Comissió menjador: Resum reunió CECOC 25/02/16
El passat dia 25/02 la comissió del menjador es va reunir amb CECOC per
a comentar alguns temes. Es va parlar dels problemes que hi ha últimament amb
les monitores i amb alguns usuaris del menjador. Arrel d’això es va
acordar :
1.- Enviar la
normativa a totes les famílies com a recordatori de les normes, les faltes i
les sancions
2. Organitzar
reunió 02/03 amb les monitores per informar de la necessitat de fer
cumplir les normes, tant d’hàbits com de comportament.
Es penjarà la normativa al menjador per a que les monitores puguin
llegir-ho amb els alumnes.
Es
treballarà conjuntament amb l’escola per a que aquesta estigui assabentada dels
problemes més importants que hi puguin haver a l’hora del menjador.
Pel que
fa al tema dels hàbits, es treballen els hàbits de comportament a taula, menjar
equilibradament, fer servir correctament els coberts, etc… A dia 25/02 els
alumnes de 4rt, 5e i 6e recullen els seus plats quan acaben de dinar. Demanem a
CECOC que els de 1er, 2on i 3er també recullin el seu plats, coberts i got.
Cada setmana hi haurà un parell d’encarregats per curs per parar la taula, això
es farà per alumnes de 1er a 6è, ja que també forma part dels hàbits.
El dia 02/03 la comissió de menjador es reuneix amb la
coordinadora i les monitores i el monitor de CECOC, es comenta que les famílies
rebran com a recordatori les normes del menjador perquè els usuaris sapiguen la
normativa i de la necessitat de fer cumplir les normes, tant d’hàbits com
de comportament.
També
se’ls comenta que hi haurà moviments de personal per veure si d’aquesta manera
es millora el servei.
Es parla
de les notes que fan les monitores als pares quan hi ha alguna incidencia amb
els alumnes, demanem que siguin més explicites i hi aparegui més informació per
els pares.
4. Jornada de portes obertes- Ultimar gestions: diptics/ pintura pati /
oficina
El
cap de semana del 05/03-06/03 es començaran a pintar els diferents jocs al
terra del pati.
La
Roser començarà a pintar l'oficina de l'Ampa també aquest mateix cap de
setmana.
5. Proposta Sant Jordi 2016:
Per aquest any es proposa:
berenar, espectacle d’animació per a total la família, venda de roses i dos
tallers de manualitats per a tots els nens. Aquest any no hi haurà venda de
llibres.
6. Festa fi de curs 2016:
De
les dues propostes que presenta PlusArt, s’escull la primera: Toro Mecànic /
Inflable Oest / Tir amb Arc / Jocs de l'oest / Carpa i màquina de crispetes /
maquilladors / 3 tallers (a escollir) / Festa escuma amb pilotes gegants / A la
nit: Discomòbil
Es comencen a mirar preus per
encarregar 30-40 coques de llardons i briox amb crema i 30-40 ampolles de cava,
per repartir al sopar de carmanyola de Fi de curs.
7. Colònies:
S’informa del total
d’inscripcions:
· Folch i Torres: 17 nens primaria + 8 infantil
· Can Cladellas: 10 nens primaria + 4 infantil
Es farà el 02/04 al mateix lloc de sempre (veure tríptic
entregat als nens) Els fulls d' Inscripcions es poden entregar a la secretaria
de l'Escola o a l 'Ampa fins el 18/03.
Es necessiten 2 persones voluntàries per estar aquell dia
a las 09:30h a la Carpa de Can cladellas per repartir els dorsals.
Es repartirà fruita i aigua.
El 04/06 ens confirmen que será la festa de l'Esport i
per la tarda hi hauràn inflables a la Plaça Ca l'Estruch.
9. Precs i preguntes:
a) Ens
presenten un escrit per reenviar als pares titulat: Viure en harmonia amb els
altres. Se’n farà difusió a tots els pares i mares
b)
La Associació "Palau Vol Biblioteca" ens ha fet una visita per
informar-nos del seu projecte i ens demanen recollir firmes a favor de tenir
una Biblioteca. Us podeu adreçar a l'Ampa per signar al full de recollida
de firmes.
c) Resum Consell escolar 9 de
febrer 2016:
1)
Lectura i aprovació de l'acta anterior.
a) Continuitat del servei de menjador i aprovació dels preus dels
menús, 6'20 fixe i 6'80 esporádic.
b) S'
han protegit les cistelles del pati, amb unes proteccions especials per evitar
accidents.
2)
Presentació en power point del pressupost de liquidació, per part del secretari
del centre. Està a disposició dels assistents.
3) S'
aprova el projecte dels arbres, pendent d'una reunió amb el jardiner i
l'ajuntament per acabar de definir i concretar aspectes pendents de
definir. Presentació amb la ubicació i croquis per part del Sr.Francesc.
Resum i
aclariment del projecte per part del Sr.Pompeyo Cruz d'aquest tema als membres
del consell Escolar.
4)
Portes obertes i periode de pre-inscripció que serà del 30 de Març al 7
d'Abril.
S'
informa per part de l'ajuntament als membres del Consell escolar Municipal de
la pérdua d'una linea de P-3 al poble, encara pendent de definir per part del
Departament, ja que ha baixat molt el ratio. Es preveuen només120
pre-inscripcions.
5)
Activitat per ajudar al càncer infantil, que es fará el 15 de Febrer per la
tarda.
Precs i
preguntes:
Sr.Pompeyo
Cruz informa als membres del Consell, que aquest any la graduació de sisè serà
una mica més tard, és a dir començarà a les 21h i acabarà aprox. a les 22.30h.
S’aixeca
la sessió a les 01:10h.
Firmen:
Silvia Calvo Solé Montse
Camps
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas Secretaria de l’AMPA Can
Cladellas
S’aixeca la sessió a les 1:10h. PRÒXIMA REUNIÓ: divendres 15
d’abril de 2.016
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada