dimecres, 11 de març del 2015

ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS {Gener}

 


ASSISTENTS: Sílvia Calvo / Paola Rodríguez / Sandra Molina / Verónica Adán / Mar Bonet / Peyo Cruz / Matxalen Guallar / Montse López / Ana Molina / Eva Sánchez / Pily Sánchez / Gemma Truyols / Edith Vilana / Soraya Esteban / Juan Vilchez

ORDRE DEL DIA

Lectura, ampliació i aprovació acta anterior
Valoració i comentaris Fira Sta. Llúcia
Liquidacions menjador
Control d’estocs i venda de roba
Material esportiu i IVA
Registre de caixeta
Carnestoltes. Situació
Varis
Precs i preguntes

Lectura i aprovació acta anterior

S'aprova l'acta de la reunió del passat 10 de desembre de 2014.

- SORTEIG CISTELLA DE CECOC:

Com no ha sortit el guanyador del sorteig de la cistella que ens va regalar Cecoc, s'acorda fer un sorteig entre tots els nens de l'escola. Se'ls donarà 2 números a cadascun i el sorteig serà amb el número de la Once del pròxim divendres 30 de Gener del 2015.

Aquesta setmana s'enviarà una circular als pares i es repartiran els números.

- PAPER WC:

En relació al tema de paper del WC, la Matxalen ens confirma que les monitores del menjador ja porten sempre paper per donar als nens.

Valoració i comentaris Fira Sta. Llúcia

El pressupost per la Fira de Santa Llúcia era de 300 euros, dels quals s'han gastat 246,80 euros però hem tingut un benefici de 412,53 euros.

La valoració ha estat molt positiva.

Liquidacions de menjador

L'Edith es presenta voluntària per fer les liquidacions del menjador. Es fan trimestralment.

Control d estocs i venda de roba

Presentació nou sistema i inventari.

Material esportiu

Estem pendents de saber si hem de declarar l Iva de les vendes que fa l AMPA.

Peyo s'informarà a la FAPAC.
En cas que s’hagi de declarar l’IVA, valoraríem si és convenient o no seguir venent roba, ja que això podria implicar haver de contractar una gestoria per fer les declaracions d'IVA.

Registre de caixeta

Ja es porta un registre de caixeta.

Carnestoltes. Situació

Ja s'ha escollit la disfressa d'aquest any: MEDUSES I POPS. La comissió de Carnestoltes s'encarrega d'informar els pares i d'organitzar-ho tot.

Amb una part del pressupost de Carnestoltes s'ha comprat un equip de música complet, fins ara es llogava cada any. Aquest equip de música es podrà fer servir a totes les festes de l'escola, inclosa la de Nadal.

Varis

- ORDINADOR OFICINA AMPA:

L'ordinador de l'oficina del Ampa és molt vell i s'hauria de canviar.

L'Edith demanarà pressupost.

- IMPAGATS CECOC:

Cecoc inicia protocol d'actuació en vers els impagats. També hi ha algun cas de nens conflictius i Cecoc contactarà amb les famílies afectades per intentar resoldre el problema.

- REPRESENTANT COMISSIÓ D'ADMISSIÓ:

FAPAC demana un representant del Consell Escolar per la Comissió de garanties d'admissió de primària i el Peyo està d'acord en ser-ho.

- PROPOSTA CASAL DE SETMANA SANTA:

La Paola ens presenta la proposta pel Casal de Setmana Santa que ha preparat Girem. Aquesta proposta s'enviarà als pares en breu.

- TOVALLOLA I ROBA RECANVI P4/P5 MENJADOR:

Cecoc demana que els nens de P4/P5 que es quedin al menjador, portin una tovallola i roba de recanvi, ja que de vegades en necessari. Es demanarà permís a l'equip directiu per deixar aquesta roba en el penja-robes de cada nen.

'- LLENÇOLS PER P3:

Hi ha alguns llençols de P3 que necessiten renovar-se.

En Joan demana pressupost per 10 llençols.

- VIDRES TRENCATS O ESQUERDATS:

Hi han un parell de vidres trencats o esquerdats. S'informarà a l’equip directiu perquè parli amb l'Ajuntament i els canviïn al més aviat possible.

S’aixeca la sessió a les 00:15h. PRÒXIMA REUNIÓ: Divendres 20/02/15

AMPA Can Cladellas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada