dimarts, 20 d’octubre del 2015

ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS {Setembre}

ASSISTENTS: Silvia Calvo Solé, Paola Rodríguez, Sandra Molina, Montse Camps, Mar Bonet, Peyo Cruz, Begoña Lemos, Montse López, Ana Molina, Anna Montoya, Vanessa Tarancón, Edith Vilana, Soraya, Jennifer Vazquez, Arantxa Cubero i Olga Plaza

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 12/06/2015
2. Lectura i aprovació de l’acta amb direcció 05/06/15
3. Valoració festa fi de curs
4. Presentació extraescolars definitives
5. Projecte tendals/arbres pati
6. Festa moniatos
7. Vacant colònies i vacant oficina ampa dijous tarda
8. Actualització estatuts
9. Comissió menjador: resum reunió amb CECOC 04/09/2015
10. Preparatius Assamblea General
11. Comissió Tresoreria-comptabilitat.Gestions i nou aplicatiu
12. Comissió Socialització
13. Pregs i preguntes
 
  

1. Lectura i aprovació acta anterior 12/06/15

S'aprova l'acta de la reunió.
Queda pendent la remodelació del despatx de l’AMPA.
 

2. Lectura i aprovació acta amb direcció 05/06/15

S’aprova l’acta de la reunió.
Queda pendent demanar pressupost del projecte Lego per part de l’AMPA
Temes a comentar a la pròxima reunió amb direcció:
-       Bústia es comenta que el millor lloc es en el passadís del centre al costat de les classes de P-5.
-       S’aprova per majoria arreglar la cortina de la sala de psicomotricitat per import de 180€
-       La remodelació de l’escenari del gimnàs i la compra de joguines pels racons queda pendent d’analitzar una vegada s’hagi tirant endavant el projecte dels tendals/arbres al pati.
-       Senyor Carnestoltes. El farà 6è durant el primer trimestre? I durant el 3rtrimetre els de 5è faran el senyor carnestoltes per l’any següent?
-       Festa del moniato. S’elaboraran els moniatos al col·legi?
-       Actuació versus la morositat i impagats CECOC
-       Taller de primers auxilis el 8 de març per a professorat, pares  i mares
-       Fumigació formigues
-       Paperera sortida de la porta d’infantil
 

3. Valoració festa fi de curs

De cara a l’any vinent, pensar en el possible lloguer de taules, dona de la neteja i tancar tota la zona del pati de sorra.
Demanar a l’empresa organitzadora de mantenir les activitats de la tarda independentment de la festa de l’escuma.
Es proposa que els de 5è s’encarreguin de gestionar el bar per treure diners per l’any següent.

4. Presentació extraescolars definitives

      Girem demana unes certes modificacions d’horari en algunes activitats.
Al blog figuren ja totes les extraescolars actualitzades.
Secretaria efectuarà un email a tots els pares i mares amb tota la informació que figura al blog.
De cara a l’any vinent s’estudiarà la proposta d’impartir classes d’anglès del Kids&Us i es revisaran les extraescolars de PlusArts.
 

5. Projecte Tendals/arbres al pati

S’acorda que la comissió dels tendals efectuarà una reunió per elaborar el projecte a presentar a l’escola. Pendent determinar dia.
 

6. Festa de la castanyada/moniatos 

La reunió amb l’ajuntament serà el dia 1 d’octubre. La comissió s’encarrega de buscar una possible joguina a presentar a la reunió com a detall per a tots els participants que presentin un moniato disfressat.
El dia 24 d’octubre es celebrarà la festa a la porxada del poble. Pendent per la pròxima reunió establir una graella d’assistència a les taules de Can Cladellas

 

7. Vacant colònies i vacant oficina ampa dijous tarda

Colònies: Pendent trobar una persona que s’encarregui de les colònies juntament amb la Paola. Ha de ser una persona disposada a agafar-se per aquest curs 3 dies i pel curs següent 5 dies de festa per assistir a les colònies i poder controlar que tot funcioni correctament.
Despatx dijous tarda: De moment la Silvia s’encarregarà de l’atenció al socis el dijous per la tarda fins el mes de novembre. Pendent trobar una persona que ho faci a partir d’aquesta data.

 

8. Actualització estatuts

Es comenta efectuar una reunió el divendres 5 d’octubre per comentar i redactar els nous estatuts.


9. Comissió menjador: resum reunió amb CECOC 04/09/2015

S’informa que hi ha nova coordinadora i supervisora en el menjador per aquest curs 2015-2016.
El picnic  que s’havia comentat a la última reunió d’intentar fer una carmanyola ha estat denegat i es queda en el mateix pícnic de l’any passat.
Queda pendent l’ingrés del xec obsequi de 150€
Edith, responsable de la comissió, està revisant de nou amb la cuinera les quantitats i mesures dels aliments, es responsabilitzarà també del control de les beques concedides per l’ajuntament.
Referent al treball dels hàbits, es començaran a dur a terme a partir d’octubre ja que primer la nova coordinadora i supervisora necessiten un temps d’adaptació i organització.


10. Preparatius Assamblea General 

La secretaria efectuarà un comunicat a tots els pares i mares amb tots els punts que es tractaran a l’Assamblea general d’aquest inici de curs, presentació i aprovació de: la comptabilitat del curs passat, dels pressupostos per aquest curs, de l’estructura i responsables de les comissions per aquest curs i dels nous estatuts.

 

11. Comissió Tresoreria-comptabilitat. Gestions i nou aplicatiu

La comissió ha estat treballant tot l’estiu per actualitzar tota la informació al nou programa de comptabilitat.
Pendent acordar cita amb l’Anna, la censora, per revisar totes les comptes del curs passat.
Pendent efectuar una plantilla de factura
La secretaria efectuarà una plantilla de control de despeses.
Es comenta com actuar amb tots els pares i mares que deuen diners a l’AMPA, i queda pendent de comentar amb dirección.

 

12. Comissió Socialització 

La Paola, aquest any és l’últim que participa a l’AMPA, pel que es necessari una persona que estigui amb ella durant aquest curs per fer el traspàs de totes les tasques de la comissió.
Aquesta nova persona, durant aquest curs també haurà d’analitzar la viabilitat del projecte de socialització via internet per pròxims cursos.

 

13. Pregs i preguntes

No n’hi han

 
Firmen:

Silvia Calvo Solé                                                 Montse Camps
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas                  Secretària de l’AMPA Can Cladellas



S’aixeca la sessió a les 24:10h. PRÒXIMA REUNIÓ: 16 d’octubre 2.015 a les 21.30h

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada