dijous, 5 de maig del 2016

Acta reunió Març


ACTA REUNIÓ  AMPA CAN CLADELLAS

16 de març de 2.016

 

ASSISTENTS:  Arantxa Cubero,  Peyo Cruz, Roser Eslava, Ana Molina, Sandra Molina, Gemma Truyols, Mar Bonet, Silvia Calvo

 

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 16/01/2016
2. Comentar els dos punts tractats amb direcció el 25/01/2016
3. Valoració festa oberta escola Carnestoltes
4. Valoració rua Carnestoltes del poble
5. Temes varis menjador
6. Festa de Sant Jordi
7. Arbres pati
8. Portes Obertes 15 de març
9. Consell escolar 09/02/16
10. Pintura pati i despatx
11. Vacants comptable i colònies
12. Socialització
13. Precs i preguntes

 
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior 19/02/2016
S’aprova i s’amplien els següents punts:

     Punt 9: Consell Escolar 09/02/2016:

-         Es va aprobar el projecte d'arbres de l'Ampa

-        Els serveis territorials preveuen el tancament d'1 línea de P3 en alguna de les Escoles de Palau.  El Peyo Cruz es presenta com a Representant de la Comissió de garanties d'admissió de matriculació i l'Ampa aprova que sigui ell.

      Punt 13: Precs i preguntes:

Se’ns remet un mail de propostes de 6è curs. S'informa que al magatzem de l'Ampa hi ha 3 caixes senceres de birrets per a qui els vulgui utilizar. No són tots iguals. En cas de que algún pare vulgui aprofitar-ho, una persona de 6è de la Comissió de Barrets gestionarà una llista amb els noms dels alumnes i s'haurà de fer càrrec de entregar-los i recollir-los al finalitzar la festa.

La junta de l'AMPA aprova també per majoria un pressupost de màxim 200€ per a la decoració del gimnàs per a la graduació dels alumnes de 6è.  El representant de 6è , Peyo Cruz, haurà de presentar les factures amb IVA a nombre de l'AMPA amb NIF i adreça amb el detall de la compra i es farà el pagament oportú per transferencia o en efectiu.
 

 
2. Lectura i aprovació de l’acta amb dirección 01/03/2016.
Es llegeix i s’aprova.

 

3. Comissió menjador: Resum reunió CECOC 25/02/16

El passat dia 25/02 la comissió del menjador es va reunir amb CECOC per a comentar alguns temes. Es va parlar dels problemes que hi ha últimament amb les monitores i amb  alguns usuaris del menjador. Arrel d’això es va acordar :

1.- Enviar la normativa a totes les famílies com a recordatori de les normes, les faltes i les sancions

2. Organitzar reunió 02/03 amb les monitores per informar de la necessitat de  fer cumplir les normes, tant d’hàbits com de comportament.

Es penjarà la normativa al menjador per a que les monitores puguin llegir-ho amb els alumnes.

Es treballarà conjuntament amb l’escola per a que aquesta estigui assabentada dels problemes més importants que hi puguin haver a l’hora del menjador.

Pel que fa al tema dels hàbits, es treballen els hàbits de comportament a taula, menjar equilibradament, fer servir correctament els coberts, etc… A dia 25/02 els alumnes de 4rt, 5e i 6e recullen els seus plats quan acaben de dinar. Demanem a CECOC que els de 1er, 2on i 3er també recullin el seu plats, coberts i got. Cada setmana hi haurà un parell d’encarregats per curs per parar la taula, això es farà per alumnes de 1er a 6è, ja que també forma part dels hàbits.

 El dia 02/03 la comissió de menjador es reuneix amb la coordinadora i les monitores i el monitor de CECOC, es comenta que les famílies rebran com a recordatori les normes del menjador perquè els usuaris sapiguen la normativa i de la necessitat de  fer cumplir les normes, tant d’hàbits com de comportament.

També se’ls comenta que hi haurà moviments de personal per veure si d’aquesta manera es millora el servei.

Es parla de les notes que fan les monitores als pares quan hi ha alguna incidencia amb els alumnes, demanem que siguin més explicites i hi aparegui més informació per els pares.

 

4. Jornada de portes obertes- Ultimar gestions: diptics/ pintura pati / oficina

El cap de semana del 05/03-06/03 es començaran a pintar els diferents jocs al terra del pati.

La Roser començarà a pintar l'oficina de l'Ampa també aquest mateix cap de setmana.

 

5. Proposta Sant Jordi 2016: 

Per aquest any es proposa: berenar, espectacle d’animació per a total la família, venda de roses i dos tallers de manualitats per a tots els nens. Aquest any no hi haurà venda de llibres.

 

6. Festa fi de curs 2016:

De les dues propostes que presenta PlusArt, s’escull la primera: Toro Mecànic / Inflable Oest / Tir amb Arc / Jocs de l'oest / Carpa i màquina de crispetes / maquilladors / 3 tallers (a escollir) / Festa escuma amb pilotes gegants / A la nit:  Discomòbil

Es comencen a mirar preus per encarregar 30-40 coques de llardons i briox amb crema i 30-40 ampolles de cava, per repartir al sopar de carmanyola de Fi de curs.

 
7. Colònies:

S’informa del total d’inscripcions:
· Folch i Torres: 17 nens primaria + 8 infantil
· Can Cladellas: 10 nens primaria + 4 infantil


 
8. Cross popular i Festa de l’esport:

Es farà el 02/04 al mateix lloc de sempre (veure tríptic entregat als nens) Els fulls d' Inscripcions es poden entregar a la secretaria de l'Escola o a l 'Ampa fins el 18/03. 

Es necessiten 2 persones voluntàries per estar aquell dia a las 09:30h a la Carpa de Can cladellas per repartir els dorsals. 

Es repartirà fruita i aigua.

El 04/06 ens confirmen que será la festa de l'Esport i per la tarda hi hauràn inflables a la Plaça Ca l'Estruch.

 

9. Precs i preguntes:

a) Ens presenten un escrit per reenviar als pares titulat: Viure en harmonia amb els altres.  Se’n farà difusió a tots els pares i mares
 
b) La Associació "Palau Vol Biblioteca" ens ha fet una visita per informar-nos del seu projecte i ens demanen recollir firmes a favor de tenir una Biblioteca.  Us podeu adreçar a l'Ampa per signar al full de recollida de firmes.

c) Resum Consell escolar 9 de febrer 2016:

1) Lectura i aprovació de l'acta anterior.

a) Continuitat del servei de menjador i aprovació dels preus dels menús, 6'20      fixe i 6'80 esporádic.

b) S' han protegit les cistelles del pati, amb unes proteccions especials per evitar accidents.

2) Presentació en power point del pressupost de liquidació, per part del secretari del centre. Està a disposició dels assistents.

3) S' aprova el projecte dels arbres, pendent d'una reunió amb el jardiner i l'ajuntament per acabar de definir i concretar aspectes pendents de definir. Presentació amb la ubicació i croquis per part del Sr.Francesc.

Resum i aclariment del projecte per part del Sr.Pompeyo Cruz d'aquest tema als membres del consell Escolar.

4) Portes obertes i periode de pre-inscripció que serà del 30 de Març al 7 d'Abril.

S' informa per part de l'ajuntament als membres del Consell escolar Municipal de la pérdua d'una linea de P-3 al poble, encara pendent de definir per part del Departament, ja que ha baixat molt el ratio. Es preveuen només120 pre-inscripcions.

5) Activitat per ajudar al càncer infantil, que es fará el 15 de Febrer per la tarda.

Precs i preguntes:

Sr.Pompeyo Cruz informa als membres del Consell, que aquest any la graduació de sisè serà una mica més tard, és a dir començarà a les 21h i acabarà aprox. a les 22.30h.

 

S’aixeca la  sessió a les 01:10h.

Firmen:

 

Silvia Calvo Solé                                                                   Montse Camps

Presidenta de l’AMPA Can Cladellas                                Secretaria de l’AMPA Can Cladellas

 

S’aixeca la sessió a les 1:10h. PRÒXIMA REUNIÓ: divendres 15 d’abril de 2.016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada