dilluns, 13 de març del 2017

Acta reunió Març


ACTA REUNIÓ  AMPA CAN CLADELLAS


03 de març de 2.017

 


ASSISTENTS:  Silvia Calvo, Sandra Molina, Gemma Truyols, Ana Molina, Mar Arjona, Pilar Rubio, MJosé Besolí, Pily Sánchez, Edith Vilana, Arantxa Cubero, Olga Montilla, Begoña Lemos y Beatriz Del Río, Anna Montoya


ORDRE DEL DIA
  1. Lectura i aprovació de l'acta anterior
  2. Lectura i aprovació de l’acta reunió direcció 20/02
  3. Valoració Carnestoltes
  4. Tren pati
  5. Subvenció 15-16
  6. Casal Setmana Santa
  7. Ordinador AMPA
  8. Colònies
  9. TPV
  10. Festa St. Jordi
  11. Festa fi de curs
  12. Resum Consell Escolar 20/02
  13. Temes d’urgències
  14. Precs i preguntes
 

  1. Lectura i aprovació de l'acta anteriorEs llegeix i s’aprova l’acta anterior.
  2. Lectura i aprovació de l’acta reunió dirección 20/02Es fan els següents comentaris:Punt 2 .- Ping pong :  Es proposarà possar una altra taula de ping pong perquè la facin servir els de 3r.Punt 8.- Mobiliari pel pati:  Es propossa negociar la col.locació dels bancs proposta per direcció.Punt 16.- Canguratge gratuït:  Es decideix no oferir servei de canguratge gratuït.Punt 17.- Informàtic:  l’Ampa està d’accord en fer-se càrrec del cost del servei informàtic.  Es farà revisió d’aquest cost en el pròxim curs. 
  3. Valoració CarnestoltesPer 3er any consecutiu es guanya el 1er premi que consisteix en 450€. Els comptes d’aquesta comissió es presentaràn a la próxima reunió
  4. Tren patiIdem punt 21 de l’acta reunió direcció.
  5. Subvenció 15-16L’ajuntament ens informa que ens han concedit la subvenció. 
  6. Casal Setmana SantaS’aprova que la empresa Girem dugui a terme el casal de Setmana Santa
  7. Ordinador AMPADonat que l’ordinador no funcionava correctament, s’ha realitzat una còpia de seguretat i es farà un reset per persona especialitzada i al mateix despatx de l’AMPA
  8. ColòniesS’ha obert el període d’inscripcions de colònies que finalitza el 10/03. Es necessita un mínim de 20 nens per tal de poder-lo realitzar.La visita a la casa de colònies és el dia 11/03.
  9. TPVDesprés de la reunió informativa del dia 27/02, a la que van assistir 25/30 families, es fa operatiu el pagament per TPV.
  10. Festa St. JordiA part de la venda de roses, s’oferirà un berenar i es necessitaran voluntaris. Es propondrà al grup de whatsapp de voluntaris.
  11. Festa fi de cursS’ha signat el contracte amb la empresa PlusArts. La festa tindrà lloc el dia 16/06.S’oferirà als de 5è curs la gestió del bar i la possibilitat de venda de paneres. 
  12. Resum Consell Escolar 20/02L’únic punt que es va tractar va ser la presentació del projecte d’en Francesc, director substitut, que portarà al Tribunal qui decidirá si obtindrà la plaça de director pel curs vinent.Es va escollir el representant del Consell escolar per anar al Tribunal corresponent.
  13. Temes d’urgències13.1 - Socialització: S’ha enviat a totes les families la carta de socialització. La quota definitiva de socialització serà de 90€. Una primera quota de 40€ i segona de 50€. No es podrà socialitzar sense haver pagat la 1ra quota de 40€ juntament amb el pagament de la quota soci ampa.
    13.2 - Jornada portes obertes 14/03: Aquest any faràn primer el Ppoint i després la visita guiada. Serà de les 16 a 18h. Voluntaris per explicació al públic en els següents horaris:- De 16:00 a 16:30: Edith Vilana.- De 16:00 a 17:45: Ana Montoya.- De 16:30 a 18:00: Sandra Molina.- De 16:00 a 18:00: Silvia Calvo.Es prepararà el nou llibret informatiu de l’AMPA.

    13.3 - Casal d’estiu: Es propossa fer el casal d’estiu amb Girem i s’accepta.

    13.4 - Llibres d’infantil: Pendent d’aclarir termini de pagament i entrega de llibres.
  14. Precs i Preguntes

 


Signen:

 

Silvia Calvo Solé                                                                  Beatriz Del Río
       Presidenta de l’AMPA Can Cladellas                              Secretaria de l’AMPA Can Cladellas
 
S’aixeca la sessió a les 23:50h. Pròxima reunió s’efectuarà el divendres 07 d’abril.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada