dijous, 3 de maig del 2018

Acta reunió Abril


ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS
13/04/18


ASSISTENTS:  Silvia Calvo, Roser Eslava, Mar Arjona, Pilar Rubio, Ana Molina, Sandra Molina, Gemma Gómez, Isabel Montes, Violeta Pérez i Beatriz Del Río.

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació de l'acta anterior
2. Resum Consell Serveis Socials 26/02
3. Resum reunió Ajuntament de valoració Carnestoltes
4. Cross Escolar 15/04
5. Proposta colònies
6. Llei de protecció de dades: contractació servei extern
7. Extraescolars: Renovació?
8. Festa St. Jordi 23/04
9. Casal d'Estiu
10. Menjador: Contracte signat curs 18/19
11. Temes urgents
12. Precs i Preguntes

1.       Lectura i aprovació de l'acta anterior

     Punt 6. Reparacions cuina:  S’han comprat els gots per al pati. La resta continua pendent.

     Punt 7. Prevenció riscos laborals administrativa: S’ha acceptat el pressupost de 240€. S’ha fet una reunió amb PREVINT. L’administrativa haurà de realitzar un curs de formació.

     Punt 8. Jornada portes obertes 07/03: S’han actualitzat els fullets informatius.

     Punt 11. Festa Sant Jordi: S’ha acordat amb Direcció fer berenar per a 600 persones. Es repartiràn sucs individuals i coca a partir de les 16:30h.


2.       Resum Consell Serveis Socials 26/02

Es van presentar dues persones de “Proyecto Humana” i van explicar com gestionen uns horts per potenciar la integració i relacions socials a la vegada que treballen en la formació de temes agricoles i mediambientals.


3.       Resum reunió Ajuntament de valoració Carnestoltes

L’AMPA va donar la seva opinió a l’Ajuntament sobre els següents temes:

-          Grup artístic: Eliminar aquesta actuació i substituir aquest cost per premis. Aiximateix es reduiria el temps d’espera i en consequència s’evitaria pasar fred.
-          Foodtrucks: Possibilitat de comprar els tiquets a bon preu.
-          Comparses: Poder veure-les al ball final.
-          Premi: El premi econòmic de Carnestoltes 2017 va ser de 450€ i el d’aquest any 295€.  Eliminant el cost de l’actuació del grup artístic es podrien donar més premis i a totes les comparses.


4.       Cross Escolar 14/04

Degut a la pluja l’Ajuntament informa de que es trasllada el cross al diumenge 15/04. Són voluntàries: Beatriz Del Rio i Pilar Rubio.


5.       Proposta colònies

La nostra proposta a PROESCO consistia en fer colònies on no hi haguès un mínim d’inscripcions i que es poguessin inscriure tots els nens que hi volguessin però, el pressupost que hem rebut consiteix en el lloguer d’una casa per 35 places. L’AMPA hauria de fer una reserva econòmica elevada per dipòsit. La proposta es desestima.


6.       Llei de protecció de dades: contractació servei extern

La llei obliga l’AMPA a protegir les dades personals. Es contractarà a Mansa Assessors aquest servei, segons la seva oferta per import de 364,21€. Servei vàlid per 2 anys.


7.       Extraescolars: Renovació?

Per majoria no es renovarà contracte amb PROESCO. Es vota canviar a GIREM per el curs 18-19.
Es farà una reunió amb GIREM per comentar els detalls de les extraescolars.


8.       Festa St.Jordi 23/04

S’ha acordat amb Direcció fer berenar per a 600 persones. Es repartiràn sucs individuals i coca a partir de les 16:30h. Seràn necessaris/es 6 voluntaris/es.


9.       Casal d'Estiu

Està signat el contracte amb GIREM. S’organitzarà una reunió entre GIREM i CECOC per parlar de la cuina.


10.   Menjador: Contracte signat curs 18/19

Està signat amb CECOC el contracte per el curs 18-19. Només hi haurà increment de l’IPC.


11.   Temes urgents

Es tracta el tema de la falta de col.laboració per part de pares i mares de l’escola, tant als moments d’ajuda puntuals com a la de formar part activa de l’AMPA. És un problema real que amenaça seriosament la continuïtat de l’AMPA i els canvis que podrien afectar en el normal funcionament dels serveis que s’ofereixen avui dia.

L’actual Presidenta informa de que a la propera assemblea del mes d’octubre, desprès de 4 anys, renunciarà al seu càrrec, lloc que s’haurà de substituir.


12.   Precs i Preguntes


Signen:


Silvia Calvo Solé                                                                      Beatriz Del Río
Presidenta de l’AMPA Can Cladellas                                Secretaria de l’AMPA Can Cladellas

S’aixeca la sessió a les 23:26h. del dia 13 d’abril de 2018. Propera reunió s’efectuarà el divendres 25  de Maig a les 21h.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada