dimecres, 27 de maig del 2015

ACTA REUNIÓ AMPA CAN CLADELLAS {Març}

 
ASSISTENTS: Silvia Calvo / Paola Rodríguez / Sandra Molina / Montse Camps / Mar Bonet / Ana Molina / Eva Sánchez / Anna Montoya / Pily Sánchez / Begoña Lemos / Gemma Truyols / Edith Vilana / Juan Vilchez / Matxallen Guatllar / Soraya / Gemma Gómez / Olga Plaza

ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació de l'acta anterior
2. Lectura de l'acta de reunió amb l'equip directiu del 23/02/15
3. Valoració jornada portes obertes
4. Funcions de l’AMPA
5. Socialització
6. Preparatius festa de Sant Jordi
7. Propostes equip esportiu
8. Actualització estatus
9. Varis
10. Precs i preguntes

  1. Lectura  i aprovació acta anterior

S'aprova l'acta de la reunió del passat 20 de febrer de 2015.

-    Ja tenim nou ordinador a l’AMPA.
-       Passat setmana santa entregarem el full d’ inscripcions per la Base de dades de l’AMPA
-       Model 347 i impost de societats presentats.
-       Programa de gestió FAPAC. Ens informen que està en construcció
-       Fixat el dia per fer la reunió amb el proveïdor que ens gestionarà la festa de fi de curs.


  1. Lectura de l’acta de la reunió amb equip directiu del 26/02/15

-       CECOC disposa d’un vestuari per guardar el material esportiu
-       Arreglats els vidres escardats i ferros del sorral
-       L’ Ampa proposa elaborar un Senyor Carnestoltes per l’any vinent
-       Roba de recanvi dels nens que es queden al menjador de P4 i P5. Es guardarà a una caixa al mateix menjador.
-       L’Ampa presenta la proposta d’actes per Sant Jordi
-       Es comenta que a partir de l’any vinent l’AMPA gestionarà la seva pròpia base de dades.


  1. Valoració portes obertes 05/03

A nivell general tant l’AMPA com la direcció de l’escola en fan una valoració molt positiva. Aquest any l’AMPA ha elaborat tots de cartells informatius amb tarifes de menjador, extraescolars, roba esportiva i es van realitzar dos torns per poder atendre i respondre les preguntes dels pares i mares.

  1. Funcions de l’AMPA

Es comenta quin és el circuit per a les diferents peticions.
-Peticions de pares i mares, es recopilen i es comenten a les reunions de l’AMPA
-Peticions de professorat, el mateix professorat ho ha de comentar en les reunions de claustre i direcció, en cas de considerar-ho oportú ja ens informarà i ens farà les peticions necessàries a les reunions mensuals de seguiment que fem Direcció i AMPA.


  1. Socialització

La Paola ens informa que les socialitzacions ja estan en procés i de moment no hi ha cap incidència destacable.

  1. Preparatius Sant Jordi

Es presenta el pressupost de la festa, tenint en compte les diverses activitats que es durant a terme entre el dia 23 i 27 d’abril.
Pendent afegir la venda de roses
Després de setmana santa es penjarà un cartell informatiu a les portes de l’escola amb els actes que es durant a terme a la festa de Sant Jordi

  1. Propostes equip esportiu

La Paola ens presenta una proposta d’un altre proveïdor, però que es desestima per ser molt més car que el que tenim actualment.
Per la pròxima reunió es demanarà al mateix proveïdor que tenim ara, preus amb una millor proposta d’hivern.
La Gemma mirarà al Decathlon proposta d’estiu i hivern per valorar possible canvi.

  1. Actualització estatuts

S’aprova per unanimitat mantenir els estatuts que teníem fins ara, per a l’abril poder-los presentar al registre d’entitats jurídiques i així poder obtenir la beca de  l’ajuntament per les activitats del curs vinent.
A les pròximes reunions, es revisaran i es redactaran algunes modificacions en alguns dels articles, per actualitzar definitivament els estatus l’any vinent.

  1. Varis

Es presenta pressupost d’una gestoria i la Sandra, tresorera de l’AMPA, sol·licita comprar un programa comptable. A la pròxima reunió es tractarà aquest tema amb més deteniment i es decidirà com procedir al respecte.

Es parla de la festa de fi de curs a nivell general. De moment, la  Montse Camps gestionarà la instància a l’ajuntament de tot el material necessari. A les pròximes reunions ja es parlarà amb més detall de la festa.


  1. Precs i preguntes

Es comenten dues queixes importants que pares i mares han fet arribar a l’AMPA:

-       CECOC (empresa que gestiona el menjador i monitoratge al migdia). Es comenta que la coordinadora no ha gestionat correctament les peticions d’uns pares en relació a la peculiaritat del seu fill. També es comenten les queixes varies d’alguns pares i mares respecte la forma d’actuar de certes monitores. Es decideix mantenir una reunió de caràcter urgent amb CECOC.
-       GIREM (empresa que gestiona els extraescolars). Es comenta la queixa d’uns pares, respecte la mala actuació del professor de futbol, després de la caiguda del seu fill. El nen presentava una important cop al cap quan els pares van anar-lo a recollir i ningú els havia avisat al respecte. Ja s’ha parlat amb Girem perquè  aquest fet no es torni a repetir.




S’aixeca la sessió a les 00:30h.  PRÒXIMA REUNIÓ:  Divendres 10/04/15
AMPA Can Cladellas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada